Nowy sklep internetowy krok po kroku. Jak przygotować go do SEO?

Nowy sklep internetowy krok po kroku. Jak przygotować go do SEO_ (1)

Opisz szkolenia

Podczas warsztatów będę pracował wokół 5 bloków tematycznych. Omówię m.in. problematykę zasobów finansowych i operacyjnych, niezbędnych do utrzymania satysfakcjonującego wzrostu tempa zasięgów organicznych, podpowiem jak zabrać się za ułożenie architektury sklepu internetowego. Przedstawię też dobre praktyki optymalizacji onsite oraz kilka podstawowych technik na linkbuilding (w tym budowa zaplecza technicznego). Po każdym bloku tematycznym przewiduję krótki panel dyskusyjny z pytaniami.
1. Zasoby
1.1. Koszty budowy sklepu
1.2. Koszty prowadzenia sklepu
1.3. Sklep na własnej instancji czy SaaS? Porównanie kosztów wejściowych oraz utrzymania i modernizacji w czasie

2. Analiza otoczenia konkurencyjnego e-commerce w SEO

2.2 Ekwiwalent reklamowy w kontekście SEO. Jak zbadać, ile w SEO inwestuje konkurencja?
2.3 Podstawowa analiza profilu linków
2.4 Zasięg organiczny. Ocena skali i potencjalnej konwersji
2.5 Identyfikacja zaplecza konkurencji

3. Architektura e-commerce w SEO

3.1. Jakie narzędzia do budowy architektury sklepu w kontekście SEO?
3.2. Jak grupować słowa kluczowe?
3.3 Dodatkowe, alternatywne drzewo nawigacji

4. Copywriting i opisy produktów

4.1 Dobry opis produktu
4.2 Łączenie produktów w grupy
4.3 Wagi słów kluczowych w nagłówkach H1
4.4 Co z duplikatami?

5. Duplikacja wewnętrzna i zewnętrzna

5.1 Typowe scenariusze. Problemy sprzedawców dropshipping
5.2 Wzorcowe przykłady poprawnego wdrożenia
5.3 Jak opanować Prestashop i Magento?

Godzina i miejsce warsztatów

Stary Browar, rotunda na IIIp.

Półwiejska 42, 61-888 Poznań

Godzina 18:00, 11 października 2018 r.

Wstęp bezpłatny, zapisz się na listę gości:

Prowadzący

Adrian Pakulski

Adrian_Pakulski

od 2009 r. zajmuję się SEO
W sektorze IT zaczynał od sieci serwisów contentowych o akwarystyce słodkowodnej oraz projektowania graficznego.
Swoje doświadczenie wynosi także z prowadzenia regionalnego serwisu informacyjnego, gdzie odpowiadał za dział sprzedaży reklamy i przede wszystkim pozyskiwanie użytkowników z Google.
Od 2012 r. przewodzi agencji SEO Paq Studio – zaczynał od obsługi mikroprzedsiębiorców. Dziś z powodzeniem nadzoruję kampanie dla 20 małych, średnich i dużych sklepów internetowych – rynku, który dziś jest wart 40 miliardów złotych i rośnie szybciej, niż jakikolwiek inny.
Od 2 lat jest związany strategicznie i kapitałowo z grupą sklepów internetowych zarządzanych przez spółkę Enduro 7 Koniuszy Pakulski sp. j., której jest współwłaścicielem.
Kompetencjami zbudowanymi wokół Paq Studio dzieli się z rynkiem SEO. Z zespołu Paq Studio wydzielił markę córkę Redseocopy, na który składają się wyspecjalizowani copywriterzy z doświadczeniem do redagowania i optymalizacji treści zgodnie z potrzebami wyszukiwarki Google.
Redseocopy obsługuje przede wszystkim sektor e-commerce, dostarczając mu treści, ściągających ruch organiczny i konwertujący na sprzedaż.

Umów się na bezpłatną konsultację